Splošni pogoji poslovanja

Spletno trgovino na semenakonoplje.si upravlja podjetje Durango d.o.o. ( v nadaljevanju ponudnik/prodajalec/trgovec), Partizanska 18, 4000 Kranj, Davčni zavezanec: DA, Davčna številka: SI97342858, Matična številka: 6390013000, Registracija: Okrožno sodišče (10.6.2013), 2013/23377.
.

Z nakupom enega ali več izdelkov, ki so objavljeni v spletni trgovini semenakonoplje.si sklenete kupoprodajno pogodbo s podjetem Durango d.o.o..

Splošni pogoji spletne trgovine semenakonoplje.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, če že vsebujejo davek in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine semenakonoplje.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Cena (ednina) in Akcijska cena, ki velja za artikle, ki so v akcijski ponudbi. Tako cena kot akcijska cena veljata za nakup preko spleta v primeru takojšnjega plačila z gotovino.

Cene

Vse cene v spletni trgovini semenakonoplje.si so navedene v EUR in vsebujejo DDV. Cena, navedena ob posamezni steklenici, ne vsebuje stroškov pošiljanja. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan naročila (t. j. na dan zaključka in oddaje naročila).

Cena, izpisana ob koncu naročila, je končna cena, sestavljena iz cene steklenice in stroškov pošiljanja.

Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri semenakonoplje.si. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko interneta) ali v podatkovni bazi ponudnika (dostop osebno ali po telefonu). Kupec lahko pridobi kupoprodajno pogodbo (naročilo) v slovenskem ali angleškem jeziku.

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova. Račun za naročeno in plačano blago bo kupec prejel po pošti skupaj z naročenim blagom.

Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti na info@semenakonoplje.si ali jih sporočite po telefonu na +386 (0)40 636 759.

Postopek nakupa – sklenitev pogodbe

Za nakup je obvezna registracija.

Uporabnika bo skozi celoten nakup vodil sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen. Ko uporabnik zaključi z nakupom, bo o vsebini nakupa obveščen po elektronski pošti.

Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Do podrobnih podatkov o izdelku oz. izdelkih pridete tako, da kliknete na sličico oz. fotografijo ali ime izdelka. Ob kliku na izbrani izdelek se vam bo odprla nova stran z izdelkov, ki je predstaljen s podrobnim opisom, fotografijami izdelka, nazivom izdelka, ceno, popusti, šifro oz. referenčno kodo oz. številko izdelka.

Pri samem naročilu (gumb ‘Zaključek nakupa’) se vam izpiše vrednost nakupa, ki je odvisna od števila izbranih izdelkov. Strošku izdelkov se prišteje še poštnina. V primeru brezplačne poštnine je to navedeno na spletni strani.

V obrazec vpišete vse potrebne podatke, katere potrebujemo, da vam pošljemo vaš paket. Prosimo, bodite natančni pri vpisovanju podatkov.

Na strani Košarica (https://semenakonoplje.si/kosara/) lahko preverite pravilnost vaših oddanih podatkov, št. artiklov, ki jih boste naročili in morebitne napake popravite ali spremenite vsebino košarico. Nakup zaključite s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo’, pri čemer morate sprejeti Splošne pogoje poslovanja. S sprejetjem Splošnih pogojev poslovanja se zavežete k plačilu.

S klikom na gumb ‘Oddaj naročilo’ ob koncu nakupa potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom, objavljenim v Splošnih pogojih poslovanja in da ste bili izrecno opozorjeni na te pogoje ob nakupu. Vaše naročilo/pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili ali certifikati.

Možnosti plačil v spletni trgovini

  • Neposredna bančna transakcija

Pri plačilu z neposredno bančno transakcijo se Vam izpiše predračun in vzorec položnice za plačilo. Položnico lahko plačate preko spletne banke, na banki ali na pošti. Metoda plačila preko spletnih bank je med vsemi načini plačil zagotovo najvarnejša in je zato tudi najbolj zaželena. Po opravljenem plačilu lahko pošljete potrdilo o plačilu. Tako omogočite hitrejšo obravnavo Vašega naročila.

  • Plačilo po povzetju

Pošiljko pošljemo priporočeno z odkupno vrednostjo. Plačate z gotovino ali kreditno kartico dostavni službi. 

Vse do popolnega plačila izdelkov iz posameznega naročila ostanejo naročeni izdelki v lasti ponudnika, tudi če so že bili dostavljeni kupcu. V primeru neplačila oziroma nepopolnega plačila ima ponudnik tudi alternativno pravico od kupca zahtevati vračilo izdelka v brezhibnem stanju.

V primeru dodatnih vprašanj glede različnih načinov plačevanja oziroma prevzema blaga. Prosimo, da pišete na info@semenakonoplje.si ali pokličete na +386 (0)40 636 759.

Cenik poštnine na težo

do 10 kg = 5,49 €

Za nakup nad 25 € je dostava brezplačna.

Dobavni rok

Ponudnik se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli sporočilo s kopijo naročila, ki vsebuje naročene artikle in skupno ceno. V sporočilu naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z Vašim naročilom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z Vami dogovorili o dobavnem roku. Ponudnik lahko v času do izdaje obvestila, da je naročilo “V obdelavi”, naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravljajo naši pogodbeni partnerji: General Logistics Systems, logistične storitve,d.o.o., Cesta v Prod 84, 1129 Ljubljana, Slovenija. Vsa naročila opravljena do 13. ure bodo odpremljena še isti ali naslednji dan (pod pogojem, da je blago na zalogi). Tranzitni čas ne vključuje sobote, nedelje in praznikov. V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave.

Dostava se vrši v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah – naročeno blago Vam lahko dostavijo tudi na delovno mesto. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, Vam dostavna služba pusti obvestilo, Vi pa jih lahko pozneje pokličete in se dogovorite za dostavo. Obvezno je tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na katero ste vedno dosegljivi (npr. Vaš GSM), saj Vas bodo v primeru, da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali.

Strošek dostave je obračunan pred zaključkom naročila, tako da po opravljenem plačilu nimate več dodatnih stroškov.

V primeru, da zaloga poide, Vas bomo o tem nemudoma obvestili in Vam predstavili ostalo ponudbo ali Vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročenega blaga po lastni presoji.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov, reklamacija, skrite napake

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blagaobvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo le stroški vračila izdelka. Rok za odstop začne teči z dnem, ko potrošnik prejme blago. Šteje se da je odstop pravočasen, če je poslan v tem roku.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila (obvestilo je lahko v fizični obliki – pošta ali poslano sporočilo na naš elektronski naslov: info@semenakonoplje.si) o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Obrazec za vračilo najdete na tej povezavi: Obrazec za odstop od pogodbe >>

 

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Kupec mora Prodajalca obvestiti in podati natančen opis napake skupaj z reklamacijskim obrazcem na info@semenakonoplje.si . Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Varovanje podatkov in zasebnost

Semenakonoplje.si spoštuje Vašo zasebnost. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni nakupovalni center semenakonoplje.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev semenakonoplje.si. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. 

Skrbno varujemo Vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletno mesto Semenakonoplje.si dobro skrbi za varnost Vaših osebnih podatkov in spoštuje Vaše izbire za njihovo nameravano rabo.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Semenakonoplje.si in vsi podatki, besedila, slikovno gradivo, slike artiklov, video vsebina in grafika, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in vpisani v intelektualno lastnino. Ni dovoljeno kopirati, objaviti, prenašati ali distribuirati na kakršenkoli drug način, brez predhodnega pisnega dovoljenja lastnika spletne trgovine Semenakonoplje.si. Blagovne znamke in logotipi posameznih podjetij so v njihovi lasti.

Odgovornosti

Ponudnik se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa ponudnik ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani Semenakonoplje.si. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema).

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti na info@semenakonoplje.si ali na poštni naslov:

Durango d.o.o.

Partizanska 18

4000 Kranj

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oziroma kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Vklopi razum, zahtevaj račun

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Durango d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Durango d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Splošne pogoje poslovanja je sprejel Prodajalec, v Kranju, dne 15.2.2016 in posodobil 11.4.2019.

Vse podatke si lahko prenesete na tej povezavi >>

Ključni predpisi

  • Obligacijski zakonik (OZ), Uradni list RS, št. 83/2001, 32/2004, 28/2006
  • Zakon o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP), Uradni list RS, št. 44/2006 (ZASP-UPB2)
  • Zakon o bančništvu (ZBan-1), Uradni list RS, št. 131/2006
  • Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), Uradni list RS, št. 57/2000, 30/2001, 25/2004, 73/2004, 61/2006
  • Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Uradni list RS, št. 61/2006
  • Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKom), Uradni list RS, št. 43/2004, 86/2004, 129/2006
  • Zakon o gospodarskih družbah (ZGD-1), Uradni list RS, št. 42/2006, 60/2006
  • Zakon o gostinstvu (ZGos), Uradni list RS, št. 4/2006 (ZGos-UBP1)
  • Zakon o medijih (ZMed), Uradni list RS, št. 35/2001, 54/2002, 62/2003, 73/2003, 113/2003, 16/2004, 123/2004, 96/2005, 69/2006
  • Zakon o plačilnem prometu (ZPlaP), Uradni list RS, št. 110/2006 (ZPlaP-UPB3), 114/2006, 131/2006
  • Zakon o trgovini (ZT), Uradni list RS, št. 30/2006 (ZT-UPB3), 17/2006, 118/2006
  • Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Uradni list RS, št. 86/2004, 113/2005
  • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot), Uradni list RS, št. 98/2004 (ZVPot-UPB2), 117/2004, 46/2006
  • Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1), Uradni list RS, št. 117/2006

Podatki o ponudniku

Naziv: Durango d.o.o.
Naslov: Partizanska 18, 4000 Kranj
E-pošta: info@semenakonoplje.si
Tel.št.: +386 (0)40 636 759
Davčna številka: SI97342858

Transakcijski račun: SI56 0510 0801 3889 907

Banka: ABANKA d.d.

Slovenska cesta 58, 1517 Ljubljana

SWIFT KODA: ABANSI2X

Durango d.o.o.,  družba je vpisana v sodni register na Upravni enoti Kranj